Grillpremiär

I söndags vart det dags för grillpremiär!
Gott blev det
Annett och Gustav gjorde oss sällskap och resten av kvällen pratades det bröllop och foto
Vi kunde sitta ute ett bra tag innan det blev för kallt
Vi rekade till och med lite ute vid kyrkan
Very nice



Gårdagen flög förbi
Tidsoptimist som jag blivit höll jag på att missa bussen
Men jag hann
Precis



Natten till idag har har varit mindre bra
Alldeles för lite sömn
För mycket oro och ångest
Jag har en tendens att bli nervös när obehagliga grejer är i görningen
Av sådan karaktär var morgonens läkarbesök
Obehagligt
Jag har varit konstant skitnödig hela dan på grund av efterverkningarna
Och vad värre är så räckte det inte
Jag måste åka in till stan på remiss och göra en större undersökning
Som jag längtar


Det är en grå och regnig dag i Svenstorp idag
Passar perfekt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0