Idioti?

Det var nog av ren idioti av man gav sig ut i detta helvete på cykel!
Men ändå så snäll som eller not.. Så tog jag nig ut och cyklade med Robin, men fyra mil
blev det inte utan 5 och lite till, så när vi kom tillbaka till osby fick min fina vän skjutsa hem mig för
jag pallade inte av kilometerbacken som är det sista som händer om man ska ända upp till oss!

Men efter det var man ju iaf värd en god god dusch! Klädde mig,, förhoppningsvis fint med!
Sen väntade jag in Jennie sen skjutsade hon ut mig till bowling idag med jobbet vilket var riktigt lyckat =)
Och efter det var vi ner till det så kallade "The Golden Horn" vilket kommer vara med i kniven mot strupen vilket
kommer vara den ända gången jag ser på det programmet!
Och där var det ännu mer lyckat med fint folk och god mat inklusive dricka ;)

Nu är det lite bukfylla som gäller så man inte har så jävla ont av dagens slit med!!
Ha det bäst alles!!
//Stefan
Trackback
RSS 2.0