Nödutryckning till Boalt

Jag stod och borstade tänderna när mobilen ringde
Malin B i andra änden
"Jennie, jag har ett problem"
Problemet bestod av en död mus i en vattenkanna
Som nu var slängd i vasken
Malin B hade bara lämnat den där och vägrat gå in igen :)
Halvt rutten var den
Så här såg det ut när jag kom dit:







Jag fixade med musen
Grävde ner den i skogen
Sen packade vi in Kaja och Nolte i min bil så åkte vi direkt till Hallaryd
Tyvärr förlorade de idag igen, men andra halvlek var en klar förbättring mot första



Nolte skakade som ett asplöv vid de tillfällen bollen var på vår sida
Där vi satt alltså
Men förutom det så skötte sig båda hundarna utmärkt





Nu tar vi igen oss
Ätit lite mat
Häller oss lite i soffan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0