Pärlor

Igår var det så fredag igen
En vecka till avklarad
En vecka som för mig bestått av mindre trevliga saker
När jag vaknade i fredags gjorde jag det med lätt hjärta
Hela veckan har mina morgnar varit fulla med skit
Bokstavligt talat
Men i fredags kunde jag alltså vakna och vara fri från det
Nu återstår bara att få svar på proverna
Nästa vecka blir det läkarbesök igen
Inget jag ser fram emot
Men vad gör man?


Fredgaskvällen var mycket trevlig!
God middag med ypperligt sällskap
Och presenter
Katterna, som inte fick vara med på middag
Fick nya fina halsband



Dessvärre är våra katter lite svårflörtade när det gäller vissa saker
Så när vi kom hem och skulle prova dom fick det sådär..



Bamse tycker han är för gammal för sånt här
Posera på bild, vad är det för snick snack??

När halsbandet skulle av gick det så här:



Bamse ger ifrån sig ett visst läte när han är mäkta irriterad
En slags fnysning han tog efter sin mor som var skadad när de var små
Hon hade hål i gommen och fnyste eller väste på ett visst sätt
Så gör Bamse när denna bild tas
Samtidigt som han piskar mig med svansen!

Tjejerna var inte heller så villiga att ställa upp på bild men med lite kompromissande blev det så här:






Pixie ser måttligt road ut.. :)
Hur som helst, även om de inte inser det fina i det hela än
Så tackar vi så mycket å deras vägnar!


Om en stund kommer det gäster till Pensionat Svenstorp
Kaja och Nolte
Vi får väl se om de är pigga på att skriva nåt i gästboken

Avslutar med en bild på Stefan och Glada
Och än en gång kan jag konstatera att mannen på bilden behöver en egen hund
:)



Så småningom älskling
Så småningom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0