Att nå känslan

Att nå känslan man söker!
kan svårt att förklara men det jag
känner efter varit på en spelning med Lasse
eller en match handboll med en kompis!
Det finns en speciell känsla efter det,
även om vädret är piss och tråkigt
är det ändå något som gör att man har väldigt
bra välbefinnande!
Något man kanske ska försöka eftersträva mer?
Kanske inte kommer lika lätt utan svårare om man letar efter det?

Denna dagen har det blivit mycket lyssnat på hiphop av någon anledning!
Kanye, Eminem osv.. Har hittat en hel del nya favoriter =)

Idag sket jag i träningen mycket för att man kanske inte fick spela något
överhuvudtaget igår! Vi vann iaf, men fortfarande då man fick känslan
att man kanske skulle få spela denna gången!
Men inte..

Har dock kört styrkepass imorse vilket var gött fast man var sleten av natten!
Jag frös det brukar jag aldrig göra, antagligen är det kallt eller så kanske man
håller på att bli sjuk! Inte bra!

Snart är andra veckan klar på jobbet efter semestern och redan är man i fas igen,
om inte ens att jag känner mig mer och mer stabil och klarar det lättare!
Kanske kommer få sparken nu då bara för att man har den känslan ingenting är givet!
Livet leker, kanske inte på det sätt som man vill att det ska göra ibland!
Men det är bara köra vidare in i kaklet =)

Har tänkt mycket nu på senaste om jag ska tattuera mig, börjar bli riktgit sugen
men vet inte.. Eller! Jo jag gör det, velar och velar!! Vet ju exakt vad jag ska ha,
vet inte varför jag velar!
Moraliskt stöd!? Jennie, har ju osse sagt att hon ska ha men?
Kommer hon? Kommmer jag?
Framtiden kan bara visa det!

Life is a gift
//Stefan
Trackback
RSS 2.0