Konspiration?!

Ja blev det som jag hade tänkt mig idag?
Troligtvis inte, men kunde ju inte bestämma mig,
Men det var nog ändå rätt beslut!
Det känns rätt iaf! Eller?

"Det finns inget mer deprimerande än läggmatch i pingis på psyket"//Emil Jensen

Har insett att jag är en väldig fantast av serier!
Vissa är enormt bra, helt super!
Andra är okej
Vissa är rent av kassa!

Just nu är det Game of thrones som gillas skarpt, dock gillade jag inte
slutet av detta avsnittet, de klarar verkligen av att sätta en på spänn i sista minuten
och att längta till näsa avsnitt en vecka bort, tycker nästan det är lite elakt!
Men så är det!


Kan säga att alla borde se den, men det är ju upp till var och en!
De flesta som har börjat kollat är nog fast iaf =)

Det börjas planeras inför nästa år, mycket som kommer hända det året,
känns det som!
Mycket man vill men kanske inte kan pga av tid och annat..
Två saker är säkrade iaf vilket skönt så ini =)
Det är sluta med fotbollen och avsäga mig mitt styrelseuppdrag!
Längtar!

Man kan ju alltid inse att mina rubriker aldrig stämmer med mitt innehåll vilket
kanske är bra eller dåligt! Enligt mig bra, för andra screw you, I´m going home!

Nu är det dags att kojsa!
Ha de!
//Stefan
Trackback
RSS 2.0