Cykeltur

Nu är det inte Jennie som skriver utan den så kallade mannen i huset,
eller rättare sagt försöker att bli det med åren.
Har nog mycket kvar innan man riktigt kan kalla sig man av sitt eget hus tror jag!

Men men, till det som jag skulle skriva om.
Mr. glömsk alltså jag, glömde mobilen på jobbet så jag frågade min älskade Jennie när hon kom hem,
om hon ville följa med på en liten cykeltur in för att hämta den? Och visst hon ställde upp =)
Så vi begav oss iväg på resan efter lite ombyte.

Jennie tog sin så kallde "kärring honda" och jag med mitt nya åbäcke en redig racecykel,
vilket resulterade i att Jennie fick sig en redig genomkörare och jag kunde glida mest hela vägen,
vilket gav min älskling en jävla träning, och jag fick mig en rehabträning.
Vägen ner till jobbet kan man inte klaga på bara nerför, men är det nerför då blir det uppför
när man ska hem. Så älskade Jennie tog sig då an att iaf cykla hela vägen hem, utan att stanna en gång,
vilket är bättre än vad jag skulle göra med en sådan cykel..
Allt väl när man kom hem blir man mött av tre härliga söta kissar =)

Väl hemma så bytte vi om igen och duschade, sen fixade jag lite stekt ägg och fil/yoggi med kanel.
Sen fastnade jag framför AC Brotherhood =)
Nu är det bara se fram emot imorgon då det blir säkert fyra mil cykling med Robin :P
Sen på kvällen blir det bowling med jobbet och något gott att äta, som anka tror jag..

Med dessa orden summerar jag denna del!
"Det är bögarnas fel//Grotesco"
http://www.youtube.com/watch?v=T1lvMJ-l0_A

Ha det bästa alla läsare!!
MVH Stiffler!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0