Fredagen

En hård arbetsvecka
Enligt min mening
Avslutades hemma hos Malinarna med grillning
Så jäkla gött!
Under kvällens gång åt och drack vi
Drack lite till
Åt snacks
Blev mer törstiga och drack lite till!

Ett av projekten under kvällen var att få  två tomburkar att stå på Stefans huvud
Det gick så där
Och kan tyckas lite barnsligt kanske
Men just då hade vi hysteriskt roligt åt detta :)

Senare fick vi sällskap av Poppins och Mattias
Strax därefter slög det över på mig skulle man väl kunna säga
Sitta och dricka är ju bekvämt
Men det blir värre när man ska resa sig sen!


Efter att jag manövrerat mig själv till soffan
För horisontellt läge
Så fick jag snart sällskap av dessa två :)

Vi kom hem i hyfsad tid ändå, halv midnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0