Platt fall

Fan
Jag som flög så högt igår
Jag kände in i märgen hur bra det gick
Nu kommer allt lösa sig

Och så landade jag hårt som fan idag
Förkyld, ont i nacken och jag fryser som en gris
Denna åkomma har de flesta på jobbet redan varit hemma för
Men jag har gett mig fan på att jag inte ska ha någon sjukfrånvaro
Hittills i år har jag inte behövt sjukanmäla mig
Fyra månaders närvaro
Kanske inte låter så mycket
Men med tanke på att jobbet skickade mig på utredning
På grund av min höga frånvaro förra året
Så är det nästan skäl att fira när jag klarat första kvartalet

Jag får helt enkelt gå och lägga mig när jag kommer hem idag
Och hoppas det räcker för att läka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0