Skumpigt värre!


Jodå
Jag har tagit mig igenom även denna dag
På arbetet
Idag packade jag ner hela mitt skrivbord och flyttade ner till de nya lokalerna
Många av oss har nu fått våra nya platser i denna stora vita
Lite opersonliga lokal
Men det blir det förhoppningsvis ändring på snart

Busschauffören som körde hem var allt annat än smidig
Det skumpade rejält och jag kände hur min åksjuka var på väg
Jag klarade mig fram till Marklunda, där hoppade jag av för att byta buss
Men som av en händelse kom ena grannen förbi, såg mig för sent
Körde ett varv i rondellen
Och plockade upp mig
Trevligt, slapp jag stå där och vänta och andas gödsel

Väl hemma fick jag ta en tablett på en gång
Fylla på med mat i magen och jag blev nästan helt återställd
Men sen kände jag hur det var på väg utför
Så nu ligger jag i sängen och kraschar inom kort

Om det inte vore för nån idiot som fått för sig att fälla ett träd så här på kvällskvisten så hade jag nog somnat redan


Nytt försök imorn
Gör bättre - gör om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0