Sömn vs. Humor

Okej, hela veckan som än har gått så har jag alltid trott att det är dagen efter,
Alltså vilket resulterar att jag kommer få en kortare helg än vad jag vill!

Lördag dock har man planerat in grillat igen =)
Denna gången kommer Emma, Mange och kanske Martin till skutan, kanske man får arslet ur sig att
ansa trädgården eller? Få se vad man hinner, dock är ju gräsklipparmaniken sönder vilket
har resulterat att Jennie "sportfåne" har bestämt sig för att låna sina föräldrars handjagare ;)
Good Luck ;) No hard feeling!

Har dock insett att jag aldrig vaknar utvilad vilken än tid jag går och lägger mig.
Spelar ingen roll om jag sover 4 eller 10 timmar är alltid trött av någon jävla anledning.
Säger även som pistvakt: Jag vaknade imorse så var den dagen förstörd!

Nyss hemkommen från Styrelsemöte med förening, vilket jag själv av någon anledning tyckte
var rätt okej. Mycket att disskutera av det som har hänt och vad som kommer hända. Det ända jag bävar
mig över att jag måste renskriva allt, för att man har blivit utsedd till sekreterare vilket kanske inte är det bästa
då jag fortfarande har problem med min svenska. För jag vet ju skillanden mellan adjektiv och punkt, eller var det verb eller pluskvamperfekt eller imperativ, alltså har jag ingen jävla aning på vilket som är och ska bli. Men sen är man ju även en sådan särskrivare där man inte vet när man ska använda eller inte, vilka jävla bokstäver som ska finnas med, som i vissa ord om det ska vara ett d eller t i slutet så är det väl lika bra att skriva båda, har man ju iaf hälften rätt eller? Å, vad jag känner min svenska lärare tycka om mig just nu..

Fan vad mycket skit det blev!!

Har dock nog fått en ny idol, eller idol kanske det inte är mer rättare sagt en ny komiker som underhållare, fått uppfattningen av Henrik Dorsin, ska försöka hitta så mycket jag!!

Skit ner er nu och ha det bra!!
//Stefan

P.S Rubiken hade verkligen inget med detta att göra eller?
Trackback
RSS 2.0