Söndagen

Vi gick upp ganska tidigt igår
För att vara söndag åtminstone
Packade in oss i bilen och styrde mot Halmstad
Vi mötte upp hos Johanna och Alex
Och körde sen vidare till Tylösand

Vi slog läger i Tjuvahålan
Där vi laddade grillen och intog varsin solstol
Det blåste rätt friskt men var ändå väldigt skönt







Efter intagande av korv
Och lite vila efter
Så rörde vi lite på oss och tog en promenad runt i Tylö
Gick lite vid stranden
Upp förbi hotellet och vidare till handikappsbadet

Tillbaka igen slog vi oss ned vid kiosken och tog varsin glass
Alex drog sen vidare till fotbollsträning
Medan vi tog en runda bangolf
Riktigt fin bana med ganska hög svårighetsgrad





Spelet svajade något
Men till slut hade vi så en segrare..

Den här bilden togs av mig senare nere på stranden
Frågan som ställdes innan var:
Vem vann på bangolfen?







När vi gick längs stranden stod det klart att jag hade fått lite väl mycket sol på mig under dagen
Det började strama i ansiktet och både Johanna och Stefan påtalade min röda nuna

Tillbaka i lägenheten blev vi bjudna på pannkakor med socker och hallon
Mums!

Sen började vi känna oss rejält trötta och begav oss hemåt mot Osby igen

När jag tatt min dusch den kvällen
Och sen tittade mig i spegeln
Så såg jag inte riktigt klok ut
Stefan skrattade åt mig och ville dokumentera det hela
Men jag avstod vänligt med bestämt

Idag är jag fortfarande röd som en kräfta
Och ont gör det
Jag kan inte rynka på pannan
"Som botox" var det nån som sa på jobbet
Ingen sol förrän jag kan rynka på pannan igen

Kommentarer
Postat av: Din favorit Johanna

ÅÅå.. så FIIiiinT!!!!!

Var verkligen en underbar söndag =)

Sådant lever man länge på, SAKNAR ER!!!

2011-05-14 @ 16:12:50
URL: http://lifeisajourneyjb.blogg.se/
Postat av: Emma

Det såg härligt ut! Haha vad jag skrattade åt tredje bilden underifrån! Jennie, gå med i bloglovin så man lättare kan hålla koll när ni uppdaterar. Blir det nåe grillat den närmsta tiden? :)

2011-05-17 @ 21:28:13
URL: http://enknubakaffe.blogg.se/
Postat av: Jennie

Orkar nog inte gå med i nå mer, vi har fullt sjå med att hinna med denna :)

2011-05-19 @ 07:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0