Te

Torsdagkväll,
te i näven och fint väder,
alltså monligt med blåst finns det något friskare?
Och finare?

Förra bloggaren skrev ju en ramsa som herr Stefan
aldrig har hört,
Fader Abraham, va fan.. Jag som brukar ha koll =/

Imorgon är det match igen, gött!
Bara börja ladda.
Vilket ledde mig in på att jag inte skrivit något
jävla protokoll, orka!

Har även insett att mina inlägg verkligen bara inhåller skit men va fan,
Det gör väl alla andras med? Eller?

Sen ska det även klagas så har man det gjort med!
TV är snart kaputt, vilket resulterar i en ny. Ganska positivt.
Sen är gräsklipparen cp, just det cp, får man använda cp, ja det får man
om man vet vad det betyder,
Cerebral pares
"är ett samlingsnamn för en rad störningar av muskelkontrollen, vilka uppstått på grund av en hjärnskada innan hjärnan är färdigutvecklad, det vill säga under fostertiden, under födseln eller under de första två levnadsåren. Cerebral pares betyder förlamning genom hjärnskada. Detta är den vanligaste orsaken till rörelsehinder hos barn och ungdomar."  //Wikipedia

Dammsugaren håller på att sluta göra som man vill..
Och det fortsätter,
Motorsågen har lite fel
Grästrimmerna har lite fel
Osv...

Något positivt att en del en liten del av veden är klart, men fortfarande mycket kvar, det mesta är kilat det jag inte kunna rulla på, nu är det roligaste kvar klyva.. NOT!




Men vilket vacker väder!
Trackback
RSS 2.0