En helg att minnas!!

Att sammanfatta helgen med ett ord, så skulle det nog vara redig glädje :)

Var ute med jobbet och bowlade vilket är kul men kanske roligare när man vinner ;) men att umgås är aldrig fel sen tycker jag det är för sällan men man klarar sig.. Vi åt osse ute på något ställe som kallades Cats, mat var riktigt god.. Jaja nog tjatat om denna dag..

För nu till lördag, en annan dag att minnas, spel med Wisseltofta där vi säkrade serieseger och firade med glädje!! Dock blev det inte mycket spel då man skadade sig efter 5 minuter med en rejäl lårkaka, vilket än inte släppt det piss, men försöker gå i alla fall.. Men då jag har sagt att jag inte ska spela nästa år så hoppade jag in de sista 10 eller 15 min med ett halt ben, men sprang iaf ändå.. Så kul är det med fotboll att man kan spela med ett brutet ben ;)
Efter vinsten firade vi med guldhattar och tutor sen sprutades det champange kanske av den billigare sorten ingen aning om det.. Sen blev det sedvanliga att kasta tränaren i ån, vilket blev gjort och lagledare.. Sen även fick vi tag på ordförande som fick sig ett litet dopp :)
Sen bar det av till en restaurang där det bjöds på dricka och mat!! Roligt roligt!! Sen bar det ju av hem, där bussen skulle stanna vid mitt, så är det inte så långt att gå men dock körde han förbi med några kilometer kändes det som.
Men hoppade av och gick efter vägen med modet och jag hade inte samma väg, då man hör massa saker i skogen då det finns vildsvin och snälla älgar, vet att vi har 18 st vildsvin man inte vill stöta på, men hittade iaf en slagträ eller en vedbit som fick duga.. Lät lite och drogen den i backen.. Men hem Kim jag efter en bra vandring, men höll på att missa vägen i till mitt, men kände igen konturerna och vände och fann mitt hus och gissa av jag fylldes av glädje när man kan kliva in genom dörren då Hon som gör mig stark och orädd är här hemma.. Ensam är jag inte stark!!

Jaja mer kommer väl fram sen om man orkar skriva.. Detta är ju första inlägget med ifonenen!!

 

 

 

Trackback
RSS 2.0