Friluftsliv

Ja då, har jag bestämt mig att vandring i skog och mark ska bli mitt nästa mål.. Har känt att det är nog det som lockar mest just nu.. Ska bli trevligt dock nu under jaktsäsong blir det nog att söka sig till ställen där de inte jagar :p
Sen har jag och älskling fixat en sak tills nästa vecka och man börjar redan bli nervös men det ska bli skönt att få de gjort för en gångs skull, bara boka in näst pass.. Sen har jag fått en förtidig födelsedags present av älsklingen, jag ska gå och se Magnus samuelsson här i Osby ska bli riktigt kul!! Ha det bäst Stefan


Kommentarer
Postat av: Malin B

Friluftsliv is the shit!!! Snart har du sällskap av Silver oxå :-)

2011-10-13 @ 17:50:12
URL: http://fattiggullarp.blogg.se/
Postat av: Jennie

Vad i hela friden gjorde du på bloggen 06,29 i morse?? :)

Malin, tänk om Silver inte kommer till våren, vi får va lite försiktiga med det dära..

2011-10-13 @ 19:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0