Rabarbersylt!

Denna dagen har verkligen gått upp och ner..
Är det inte det ena så måste det vara det andra..
Har nog slått i mig ett antal gånger, spilt, trillat ja och så vidare i den spiralen men
jag har hållt lugnt, mycket nog för att det är ett stop av en viss dryck =)
Kanske inte var den mest positiva idag på jobbet, men höll på att bli riktigt förbannad varför vet jag nog inte
eller jo det vet jag nog.. Men det är nog som det alltid är bara krångel, alla lyssnar på en men vad hjälper det när
de ändå gör som de vill =/ Men fick lära mig att man ska minst tjata 70 gånger innan man lyckas, efter det kan man ju släppa det. För så jobbigt är det inte att nämna något 70 gånger, testa gärna hemma :P
Så ska du nog se att du blir utslängd ;)



Just nu står det en rykande kopp med te framför mig, med kolasmak, inte knarket då..
Fick lust i morse att ut och gå så jag bokade en tid med min kamrat, Mange som hängde med
på det äventyret men det var inte dirket den längsta men en väldigt trevlig promenad ändå..

Sen blev man bjuden på mat hemma hos dom, ungspannkaka och sylt, tre olika.
Men den ena sylten hade ju knuban* gjort.
Vilket i min smak var god med mange där emot var inte så mycket för den smaken.
Sen blev det lite tv-tittande vilket var trevligt, och alltid Family Guy som leverar goda skratt.
Tror ingen inte gillar det programmet, det är king.
Sen efter det blev det hem gång och köra igång pannan direkt, så det blir värme i vårat eget hus.

Snart dags att lägga sig, ska väl upp och gymma imorrn, eller ja man får se hur man mår där på morgonen.

Ja Jennie har ju inte haft den bästa tiden nu, hon som gillar sommaren jag som gillar höst/vinter/vår =) Det är nog det som får mig att må bra, vad skulle man annars se fram emot om man inte hade några andra årstider??
Men som sagt hon vill ha sol och jag förstår varför. Och det finns folk som bryr sig om henne vilket är underbart att de visar så nu måste jag osse visa det fast, detta tar jag dock rakt av priscilla som gav henne en låt.. Så jag gör exakt samma, vet att det är inte är speciellt påhittigt men skit samma, det är till och med av samma artist.. Lasse, fast en annan låt

http://www.youtube.com/watch?v=QG7SjsQpUgo



Ja nu vet jag inte vad jag skriva riktigt men har så många tankar, men det kommer nån annan dag om jag väl minns det till dess..

*Ja knuban, mer känd som Emma
www.enknubakaffe.blogg.se
Besök!
Trackback
RSS 2.0