Terapi

Projekt jag passat på att genomföra
För att skingra tankarna

Så här såg det ut innan jag började
Lägg märke till att det är dagsljus fortfarande



Jag använde mig av fisketråd, krokar och gardiner
Krokarna har Stefan lackat



Många timmar senare och ex antal matpauser emellan..



Stefan var inte hemma och kunde hjälpa mig så det tog lite väl lång tid
Hade vi varit två hade vi förmodligen grälat om hur vi skulle göra
Så vem vet, det kanske tagit lång tid i alla fall ;)

Målat har jag också gjort
DET är terapi






Det finns fler möbler att slipa ner och måla om
Tiden räcker bara inte till riktigt


För att vara första gången jag både bygger sänghimmel och målar om möbler
Så är jag ganska nöjd
När jag ska måla om gungstolen vet jag vad jag inte ska göra
Att lära av sina misstag
Slippa banka huvet i väggen för samma saker varje gång..

Kommentarer
Postat av: Malin B

Liten promenad å trattis mackor på ons gör nog oxå susen :-) fint de blev i sovrummet!!! :-)

2011-10-17 @ 14:30:38
URL: http://fattiggullarp.blogg.se/
Postat av: annett

Men åh, va mysigt det blev i sovrummet!! Duktig du är! =)

2011-10-19 @ 00:36:50
Postat av: Emma

Tack så mycket för den fina smygreklamen ;) Annorlunda med sängen! :) Satte ni en sån där megaspegel i himmelstaket? Annars röstar jag för att ni gör det!

2011-10-19 @ 12:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0