Kedjebrev är som terrorism

Men mer av rubriken senare,

Just nu står Jennie i köket och lagar mat
Inte varje dag det
Hon försöker men är nog rädd att göra fel
Men vad händer om gör fel det är ju ändå
Mänskligt att fela

Idag var första dagen på jobbet
Var ganska skönt att komma tillbaka till
De gamla rutinerna
Jennie där emot tycker nog inte det
Då hon har haft vakten i tre dagar nu
Så helt rättvist är det ju min tur nu
Kanske inte lika positiv imorgon
Men det kan bara framtiden beskåda
Okej kanske inte kan använda beskåda
Till just det men skit i det

Som sagt Kedjebrev är som terrorism
Enligt mig är det så att man kan kopplasamman detta
Jävla skit som ibland kommer på mail och facebook
Jävla påhitt!
Man tror saker uppfylls när man skickar vidare detta,
men det är ju bara så att du fixar dina egna drömmar.
Ingen som ser det?
Hur terrorismen är jo det är ju dels en jävla bombnedslag till alla
och den sprider sig överallt, och det verkar ju inte kunna stoppas
för det är ju alltid någon som skickar det vidare.
Usa har ju inte direkt fått terrorismen att försvinna eller??
Dom har ju krig mot dem
Nog om detta

Har märkt att jag typ läser tre (ljud)böcker, den ena är
Wallanders bok som är i bilen,
Henrik Fexeus nya som är i iPhonen
och den som ligger på mitt nattduksbord med Vad säger hunden.

Men det verkar gå bra och allt är riktigt roligt =)
Over and out!!

SW

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0