Vår dag

Nio och ett halvt år
Så länge har vi varit officiella nu
Ibland känns det som en livstid
Ibland känns det som vi nyss träffats

När jag kom ner för trappan imorse hade Stefan lämnat ett meddelande till mig
Så fin du är älskling!
Bästa sättet att börja dagen på :)

Dessvärre sitter jag på jobbet till åtta ikväll
Men vi har jag massa andra dagar vi kan fira
Som igår
Då mös vi i soffan efter att vi simmat en kilometer var

Men det var tufft att simma igår
Har känt mig riktigt sliten i några dar nu
Men det gäller att kämpa på
Ta en dag i taget
Förhoppningsvis blir jag inte sjuk
Mycket som går nu

Peppar peppar


Kommentarer
Postat av: Göran Widh

Är det verkligen så länge?

2012-02-14 @ 00:07:44
Postat av: Malin B

Nu får alla va friska så vi kan ta igen missat umgänge ;-)

2012-02-20 @ 15:11:01
URL: http://fattiggullarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0