Hur delar man en avokado?

Jag har precis konstaterat, att Emma ska bli mamma,
men Mange ska han bli pappa,
vilket just nu är helt oförstående för mig, inget illa ment,
men jag har nog bara inte insett det,
det är nog som om jag skulle bli farsa,
men jag ska ju inte det, eller jo typ hundägare iaf!
Vad har man gett sig in på,
Börjar nog förstå lite hur man känner sig som föräldrer,
man ser saker på ett helt annat perspektiv, visst man kan inte jämnför Barn och Hund,
Men om man ser till det första året verkar det iaf väldigt lika,
Det ända som skiljer dem sen är ju att hund gör som man vill resten av livet,
Ungen kommer ha en större fri vilja, som kommer att göra jobbet nog fan så mycket svårare.

Idag kan man säga att det inte har varit någon bra dag,
Halkade på jobbet då jag skulle ut vid en container och tömma sopor,
och slår i baken och tar emot mig med den arm, som jag en gång för länge sen
bröt.. Fan! Satan det ska göra ont, men man är väl ingen vekling, utan trallare vidare dagen ut,
Har fortfarande ont! Det som inte hjälper är att när man väl har brytit den, så har det som sagt inte blivit
någon muskelmassa där längre så det var som bara att slå i hela strålbenet eller det andra, latinska namn, som Ulna och radius har jag för mig, morsan får väl rätta mig sen, och slå mig på fingrarna..
Men man kan ju skoja om att jag kan ju jobba klart dagen för att sedan åka in på sjukan med bruten arm ;)

Får infoga bild;





Sen har jag även sett klart en serie, eller ja den har slutat så man antar ju att det inte kommer mer, men vem fan vet längre, de gör ju fortsättningar på 90210, sen Dallas tror jag det skulle komma, kan man inte låta en serie vila i sin grav när den väl gått under, det finns nog några fler, men orkar inte komma på allt..
Hittade dock en annan serie som var helt i min karaktär, men inte Jennies, jag förstår inte varför, alla borde tycka att den är jävligt intressant, det handlar ju om hur allt är sammankopplat, att det finns ordning på det som är kaos, har dock bara sett trailer och lite i början nu, men jag kan nog gott rekommendera den till er och den heter Touch..

Så kommer vi till min Rubrik, detta är ju hur man delar en avokado,
Lämnar namn och sånt utanför om han inte vill bli nämnd för det,
Alla som var här hemma då vet ju,
Man skär den mitt itu, genom hela kärnan, sen skalar man av skalet för att sedan plocka delar ner i salladen!
Detta var klockrent! Detta förgyller min vardag då man ska laga mat!

Sen har Jennie bett mig, lilla mig att baka kaka, till hennes jobb!
Får hoppas det blir bra, har ju en specialare, vilket är glöggkaka,
det slår aldrig fel, visst det är inte mitt recept, men jag är Like a Boss!
Får hoppas det duger för de..

Aja, nu har jag fan pratat på som fan, eller skrivit, se det hur fan ni vill!

//Stefan "Hero"

Kommentarer
Postat av: Emma

Du det är tabu på att jämföra barn o hundar. Katter o barn däremot de är helt okej! ;) Numera är det så man delar en avokado! Haha

2012-01-30 @ 22:09:19
URL: http://enknubakaffe.blogg.se/
Postat av: Jennie

Vad du svärjer pöjk! ;)

Haha, om man får jämföra barn och katter så har vi ju varit föräldrar läääänge :)

2012-01-31 @ 16:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0