Någon gång 2010,2011

En dag som inte blev som jag hade tänkt mig,
mycket kan förändras mycket kan skapas,
men oftast nu är det mesta negativt,
vill inte dra det över Jennie,
men hon tyckte jag skulle få ut det sista,
så det blev gjort då jag var tvungen att hämta henne
i älmhult för hon hade fått migrän,
Min lilla ängel, längtar tills vi gifter oss =)
Allt för henne, i tid och evighet..

Det var någon gång sent 2010 eller tidigt 2011,
som jag fick för mig att jag skulle se igenom Arkiv X,
Visst det har gått ett tag, kollar ju inte varje dag, men rätt ofta iaf,
Det finns avsnitt som är riktigt bra och andra inte,
precis som alla andra.

Har ju en jätte kärlek till serier av någon anledning, men det kanske
har med att jag kanske kan få tänka på annat än mitt eget gnat upp i huvudet,
man kan väl se det som en slags drog. Men om den är bra eller inte vet jag ju inte.

Jag har även Whiskey som en god njutning, men det är väldigt dyrt.
Man hittar ju jäkligt udda sorter för flera tusen..

Skulle vilja vinna pengar, men som Jennie säger hur kan man vinna något om man aldrig spelar.
Så har spelat några rader nu, får hålla tummarna, det hade varit gott att kunna vinna en slant eller två =)

Aja, nog skrivet idag!!

//Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0