Tid?

Har man blivit tidsoptimist?
Vad får man tag i mer tid?
Vad gör jag för fel, varför kan jag inte se de fel jag gör?
Hur kan man ändra sig när man inte ser vad man gör fel?

Mycket i tankarna, vet inte hur jag ska kunna hinna sortera allt,
hur jag ska organisera min hjärna.
Hur kan man göra det rätt utan att behöva tänka på det,
tror det tär på mig mer än vad det gör.
Kanske håller jag det inte, eller inte, vem vet, inte ens jag vet.

Ibland eller mycket nu inför bröllopet vill se bra ut, men nu verkar det som
om kroppen stänger ner mer än bygger upp sig till det vilket är helt jävla fel håll.
Men som jag alltid säger det är bara psykologiskt, men vete fan.

Det har bestämts här hemma att vi ska skaffa valp, jag hoppas att detta kommer gå bra.
Det kommer bli en så kallad"Stabyhound" vilket vi fastande för när vi var och hälsade på upp i Norberg när vi campade på campingen där.

Jag inser även från mitt förra inlägg att jag kanske hade mycket att säga om "Juholt" Men nu kanske jag inser att det är nog inte dit vi ska rikta kritiken utan kanske se vad de andra som sitter i regerigen gör, alla gör vi väl misstag men vissa uppdagas mer allvarliga än andra.
Jag vill dock se hur vi kan göra för att få ett bättre sverige, men vem bestämer det, vi som ska göra det eller de som ska försöka göra det, vilket blir bäst?
Nej nu svamlas det alladeles för mycket..

Ha det!
//En förrvirad man//Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0