En Ork Idé

Orkidé,
ja det blev en till som handlades igår,
fick lite ångest när väl Jennie frågade vad jag
mer hade köpt mer, än de två glödlampor som skulle ha handlats.
Så jag tog fram min lilla bok om orkidér och läste,
för nu jävlar ska de leva =)
Det är mycket fina bilder i den boken!
Och jag har bestämt mig att i framtiden alltid önska mig det i födelsedagsblomma ;)

Sen kan jag tycka att blogg.se gör lite som de vill, med de jävla publiceringerna man skriver.
Blir förbannad när det inte kommer fram eller går att kommentera.

Jag skrev detta igår, men det hade ju inte publicerats.
Mange och jag var även och kollade på cupen i lördags, såg några matcher.
Gick ju bra för dem på lördagen, dock inte lika bra på söndagen, kanske lite sliten för matcherna
dagen innan, kan ju sägas att de som har planerat denna cup måste ju ha fått en fot i skallen.
Det är ju inte speciellt schysst mot de två som har kvalat sig vidare.

Sen är det ett väldigt velande på mig hur jag ska göra med fotbollen, men jag är sugen och ibland inte.
Det går till och från.

Idag har jag och Jennie varit och simmat, det gick bra en halv kilometer sen fick man ju kramp, vet inte om det beror på all träning man har i kroppen, gym, cykling och löpning, sen simning på det..
Måste hitta en bra rytm, men när ska man hitta tiden till det, vet jag inte.
Tycker tiden tar en helt annan väg än mig, och fan så mycket snabbare med.

Sen har jag funderat på om jag ska börja debatera med mig själv på denna bloggen som alla andra gör i sina, diskutera med mig själv är ju aldrig fel, det är ju ingen som kan påpeka det just då, men sen.
Man kan ju börja med Juholt som verkligen ligger/legat i blåsvädret.
Men men det får bli en annan gång.
Det är rätt mycket man vill få fram ibland, men man glömmer ju bort hälften av allt.

Sen mår man ju inte bättre av att Tottenham fick stryck igår, det kunde gärna lika sluta oavgjort men men..

//Stefan
Trackback
RSS 2.0