Dumt

TV är ett gift
Man blir bara dum av burken
Inte nödvändigtvis för att allt är skräp
Men mer att hjärnan trubbas av
I alla fall min
Det bästa för mig vore att inte ha nån TV alls
Då skulle jag aldrig fastna
Och då skulle jag slippa ångesten av att bara suttit och glott på dumburken


Stefan har så ont i ryggen att han inte längre kan lyfta Silver på morgnarna
Så nu testar vi utan galler.
Stefan säger han tar det ansvaret
Att gå upp mitt i natten om hon vandrar runt
But lets face it
Han kommer inte gå upp förrän jag sagt till honom
Den mannen kan sova genom det mesta
Vilket innebär att vi kommer bli två zombies om Silver börjar stöka om nätterna

Jag älskar semester
;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0