Nu är hon här!

Första natten har bestått av mycket kissa och lite sömn
Hon har kissat både inne och ute
Men i övrigt har hon inte gnällt särskilt mycket
När hon kommit till ro så har hon sovit

Jag personligen har inte sovit så mycket
Lyssnat mycket
Vakat
Vilket jag har fått betala för idag :)
Men vi har vilat när hon sovit
Får vi bara lite rutin på detta ska det nog ordna sig

I detta nu ligger hon och sover i sin bur
Hon har varit med om mycket idag
Hon har fått en ny kompis i Glada!
Lekt med henne
Varit ute på hela tomten
Åkt en minisväng i buren
Och hälsat på en och annan granne
Allt i rimliga doser
Och sömn mellan varven
För att inte tala om att hon övervakat mig när jag för första gången i år hängt upp tvätten utomhus
Nu är det vår!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Så söt!

Kan tänka mig att det är stor omställning, hälsa vovven från mig

Puss kram Johanna

2012-03-25 @ 21:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0