Slut på energi

Nu börjar den här tröttheten bli uttjatad
Det är tröttheten som ställde till det för mig härom dan
Den börjar bli farlig nu
Så idag sover jag när valpen sover
Ett dödsdömt försök att komma ikapp
Lyckligtvis har jag fått en del skolarbete gjort
Så jag inbillar mig att jag är i fas
Men det kan ju lika gärna vara så att jag glömt nåt
Helt tappat i min trötta dimma
 
En liten semester vore inte fel
Tänkte jag härom dan
Och faktiskt är det ju så
Att vi åker snart
En veckas semester
Tack och bock!
 
 
A-barnet:
 
 
"Småungen"
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Wioho, härligt å läsa! Hälsa a barnet ;)

2013-10-31 @ 13:57:52
Postat av: Johanna

Wioho, härligt å läsa! Hälsa a barnet ;)

Svar: Haha, bara A-barnet? Stackars Unika ;)
Svenstorp

2013-10-31 @ 13:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0