Dikter och annat!

I en dag som denna.
 
"Vi lever
Vi försöker leva
Vi hittar inte dit vi vill
Vi försöker
Vi kämpar
Vi arbetar
Men ändå känns det som vi är kvar på samma ställe"
//S
 
 
"Jag går vägen där hemma
Slitna är husen
Grå är skyn
Bland hemdbygdegrådar
och gamla gruvor
Som aldrig används mer
Någonstans där
Blev jag den jag blev
 
Någonstans försöker jag finna
Den jag blev
Hittar inte
Ingenting är som de var
Jag vill hitta dit
Där jag visste jag var någonstans
Vem är jag
Den som var eller den som är
Någonstans försöker jag finna
Mig själv"
//S
 
Fick lust att skriva, är ju inte direkt det jag känner idag utan, bara tankar som har gått att skriva ner det jag har i huvudet.
Idag är en bra dag! Idag är 11,5 år,
Idag är en bra dag! Idag är vi fortfarande vi två
Du och jag!
LOVE
Din älskade S!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0