Tell me all you need to tell...


Kommentarer
Postat av: Kristina

Påminner om den här;

https://www.youtube.com/watch?v=SuIiAVR53M0

Svar: Det är faktiskt via First Aid Kit som jag hittade The Staves. FAK inspireras mkt av The Staves och jag tror dom spelat ihop vid nån festival i USA där även Mumford and sons var med på scen.
Svenstorp

2015-11-05 @ 21:27:27
Postat av: Krisitna

Jaså, där ser man! :D

Hörde du att mumford and sons kommer till göteborg (tror jag) för att spela? (om du är fan av dom)

Svar: Japp så är det :) Festival i Glastonbury var det förresten!
Det hade jag inte hört, men nu när jag kollade upp det så såg jag att biljetterna sålde slut på fem minuter!!
Svenstorp

2015-11-06 @ 15:52:44
Postat av: Kristina

Shit, fem minuter.. sjukt!

Du, sett denna? http://smolk.se/product/hej-väggen-här-kommer-jag

(där finns också andra jäkla kul grejer)

Svar: 😂
Svenstorp

2015-11-06 @ 22:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0